BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:اس ام اس جدید, پیامک جدید, اس ام اس عاشقانه, پیامک عاشقانه, توسط ادمین |

تازگی ها دیگر عاشق نیستم
هستم اما مثل سابق نیستم
بادبان ها را شکستم یک به یک
فکر اقیانوس وقایق نیستم
طرح لبخندی پر از بی رنگی ام
دیگر اهل بغض و هق هق نیستم
آه من دیوانه ام ….ترکم نکن
با جدایی هم موافق نیستم
دوستت دارم ولی باور نکن
با خودم هم نیز صادق نیستم!
حرفهایم غیر هذیان هیچ نیست
تازگی ها دیگر عاشق نیستم
*
*
*
*
*
نمیدونم، کی اون روز میاد که ما آدما بفهمیم
هر خنده ای از دلخوشی نیست و
هیچ غمی از این بالاتر که بغضی رو همرات داشته باشی که ،
نتونی حتی با گریه کردن و حرف زدن با نزدیک ترین کست از شرش خلاص شی!
شاید هم این یکی از قانونهای روزگاره
*
*
*
*
*
انصاف نیست ، رفتنش با خودش باشد …
.

.

فراموش کردنش با من
*
*
*
*
*
در آغوش خودم هستم …
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت …
نه چندان با محبت …
اما وفادار … وفادار …!
*
*
*
*
*
یه خیابونایی…
یه عطرایی…
یه آهنگایی…
یه تکیه کلامایی…
یه لباسایی…
یه کارایی…
یه روزایی…
یه پارکایی…
یه فیلمایی…
یه عکسایی…
یه…
اینا شاید هیچی نباشن،اما گاهی خیلی عذاب آورن برای
یه آدمایی!!!
*
*
*
*
*
خسته شدم از بس به آدمایى که مى خوان
جاى تو رو توى قلبم بگیرن گفتم:
ببخشید اینجا جاى کسیه… الان بر مى گرده…
*
*
*
*
*
آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛

از خــــودش .. از عشـــق ..

کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ، یــــخ بستــه امـ!

آهــــای !!! روی احســاســم پــا نگذاریــد ..

لیـــز می خوریــد .!.
*
*
*
*
*
چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم
*
*
*
*
*
بعضی وقتا نویسنده فکر می کنه داستانش تمومه

اما شخصیتهای داستان قبول ندارن ...

ادامه می دن ...
*
*
*
*
*
چقدر خوبه ادم یکی

را دوست داشته باشه

نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه

نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه

تنهاست و نه از روی اجبار بلکه

به خاطر اینکه اون شخص

ارزش دوست داشتن رو داره
*
*
*
*
*

بچه هاشوخی شوخی

به گنجشکها سنگ می زنند و

گنجشکها جدی جدی میمیرند

آدم ها

شوخی شوخی زخم می زنند.... و قلبها

جدی جدی می شکنند....

شوخی شوخی لبخند می زنی و من جدی جدی

عاشق می شوم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: